"happy" - Reisverslag uit Hirschegg, Oostenrijk van Wendy Balk - WaarBenJij.nu "happy" - Reisverslag uit Hirschegg, Oostenrijk van Wendy Balk - WaarBenJij.nu

"happy"

Door: Wendy Balk

Blijf op de hoogte en volg Wendy

13 Februari 2017 | Oostenrijk, Hirschegg

Deze week lekker hard en veel gewerkt. Ik was voor de eerste keer Happy de Clown. heb gedanst, een schat gezocht en heb snoepjes uitgedeeld nooit gedacht dat het zo warm zou zijn in zo een pak!

Vanochtend mocht ik me melden bij de dokter... Jahoor beide ogen en oor ontsteking hiervoor medicijnen gekregen en naar huis gestuurd. En helaas zo mag je niet werken. Vrijdag begint mijn werk week weer hopelijk dan beter als nu. Want vanaf zaterdag is het zover.... Nederlanders!!

Het is echt zo leuk dat ik altijd het woord Krijg als er Nederlanders over de vloer komen.

Ik heb tot net geslapen en ga zo even happen in het hotel.

Een kort bericht omdat het lezen nu niet echt een succes is. Mijn zicht op het moment alsof ik in een huis vol met rook sta niet echt prettig dus.

fijne Avond nog allemaal!

Ik ga eten en verder rusten.

  • 13 Februari 2017 - 17:34

    Marcel :

    Sterkte kanjer

  • 13 Februari 2017 - 19:58

    Inge Lemmens:

    Veel beterschap Wendy. Rust goed uit zodat je er weer snel tegenaan kunt!! Veel plezier!

    Gr inge

  • 14 Februari 2017 - 11:24

    Ellen Haan:

    Beterschap!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hirschegg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2017

terug in Nederland

16 Maart 2017

last 10 days

07 Maart 2017

laatste weken zijn aangebroken

25 Februari 2017

work, work, work, work

13 Februari 2017

"happy"
Wendy

ik loop voor twee maanden stage in Oostenrijk. dit ga ik vastleggen op deze blog. veel lees plezier!

Actief sinds 19 Jan. 2017
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 97636

Voorgaande reizen:

19 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: