laatste weken zijn aangebroken - Reisverslag uit Hirschegg, Oostenrijk van Wendy Balk - WaarBenJij.nu laatste weken zijn aangebroken - Reisverslag uit Hirschegg, Oostenrijk van Wendy Balk - WaarBenJij.nu

laatste weken zijn aangebroken

Door: Wendy Balk

Blijf op de hoogte en volg Wendy

07 Maart 2017 | Oostenrijk, Hirschegg

De laatste 2.5 week zijn aangebroken. Het begint weer spannend te worden om naar huis te kunnen. Vanaf vandaag 3 dagen vrij met Charlott dus we gaan de komende dagen misschien een dag snowboarden, misschien een dag naar Zwitserland een dag shoppen in Kempten en vrijdag avond uitgebreid feesten.

Vandaag een leuke fotoshoot gehad met Happy en zo ook wel een relaxte dag. Na de dooi is weer een flink pak sneeuw gevallen zo ongeveer 40 centimeter. Dus de gasten zijn weer dik tevreden.

Veel te beleven was er niet deze week vandaar ook een kort stukje. de volgende blog zal langer zijn.

Groetjes Wendy

  • 08 Maart 2017 - 07:48

    Inge Lemmens:

    Ha die Wendy,

    Tjonge, wat is het snel gegaan hè?
    Maandag heb ik een aftelschema opgehangen voor de kinderen. Ik zal er dadelijk een foto van maken en je sturen. Ik geloof wel dat je het erg naar je zin hebt.

    Ik ga zo vertrekken naar het werk. Tot later. Veel plezier de komende vrije dagen!!!

    Gr inge

  • 08 Maart 2017 - 09:45

    Ellen Haan:

    Ben benieuwd hoe dat snowboarden bevalt.
    Zo te horen heb je heel wat leuke dingen op de planning staan dus geniet er dubbel van.

    Groetjes, Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hirschegg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2017

terug in Nederland

16 Maart 2017

last 10 days

07 Maart 2017

laatste weken zijn aangebroken

25 Februari 2017

work, work, work, work

13 Februari 2017

"happy"
Wendy

ik loop voor twee maanden stage in Oostenrijk. dit ga ik vastleggen op deze blog. veel lees plezier!

Actief sinds 19 Jan. 2017
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 97637

Voorgaande reizen:

19 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: