last 10 days - Reisverslag uit Hirschegg, Oostenrijk van Wendy Balk - WaarBenJij.nu last 10 days - Reisverslag uit Hirschegg, Oostenrijk van Wendy Balk - WaarBenJij.nu

last 10 days

Door: Wendy Balk

Blijf op de hoogte en volg Wendy

16 Maart 2017 | Oostenrijk, Hirschegg

Nog 10 dagen en dan hebben we het overleeft. Het waren leuke weken waar ik veel ervaring in heb opgedaan. nog 5 dagen werken en dan 5 dagen vrij.

Volgende week komen mam en pap verheug me er erg op.. Ellen komt nog op stage bezoek en dan word het afscheid nemen. het afscheid zal moeilijk zijn. Vooral het afscheid met Daniel...

Vorige week heeft het twee dagen flink gesneeuwd meteen van geprofiteerd en gaan snowboarden.. Meer gevallen dan wat anders maar heb het wel geprobeerd. Nu ligt er weer helemaal niks meer. Deze week zijn er echt een heleboel kinderen die naar de club komen. We hadden gister ochtend 20 kinderen waaronder 6 baby's en variërend van 4 tot 8 kinderen die tegelijkertijd huilden dus ben erg blij als deze week voorbij is en de kinderen naar huis zijn. Ook voor het eerst tot nu toe baalde ik elke week als ze gingen.

Al langzaam me koffertje aan het inpakken en de spullen die ik niet meer gebruik of mee wil nemen te geven aan Daniel of weg te gooien.

Ben blij als ik straks weer auto en scooter kan rijden. en weer kan gaan werken in een supermarkt na school en in de weekenden. En waar ik me het meeste op verheug.... mijn kindjes van kdv kiekeboe wat heb ik ze gemist.

Maar ondanks alles heb ik hier super veel geleerd en ben ik dankbaar dat ik hier stage mocht lopen.. het zou geen eerste keuze als baan zijn omdat ik het erg moeilijk vind om alle namen te leren en ik het moeilijk vind om elke week afscheid te nemen van de kinderen en ouders.

Ik ga zeker nog genieten van de tijd die ik hier heb.

Tot de volgende keer!



  • 16 Maart 2017 - 13:38

    Tante Leni:

    Hoi Wendy
    Ik heb genoten van je stage verslag en je ervaring in Oostenrijk.
    Je kan al gaan aftellen tot je je vader en moeder weer ziet, en dan nog genieten van een paar dagen vrij voor jullie richting Limburg rijden.
    De rolletje snoep liggen in de auto,eet je ze niet allemaal tegelijk op.
    Geniet nog lekker en dan een goede reis terug.
    Groetjes Tante Leni

  • 16 Maart 2017 - 14:10

    Inge Lemmens:

    Hoi Wendy,

    Ook wij bij kiekeboe zijn aan het aftellen. Iedere dag mag een ander kindje een sticker plakken op jouw terug-kom-schema.
    Maar, volgens mij is het een hele ervaring voor jou geweest waar je achteraf veel van hebt geleerd. Tjonge, dat neemt je niemand meer af!!

    Geniet nog van de laatste dagen. Wat leuk dat je ouders je komen bezoeken! Heel bijzonder. Wat betreft Daniël; misschien kun je hem stiekem in je koffer meenemen. ;)

    Ik hoop je snel te zien.

    Gr inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hirschegg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2017

terug in Nederland

16 Maart 2017

last 10 days

07 Maart 2017

laatste weken zijn aangebroken

25 Februari 2017

work, work, work, work

13 Februari 2017

"happy"
Wendy

ik loop voor twee maanden stage in Oostenrijk. dit ga ik vastleggen op deze blog. veel lees plezier!

Actief sinds 19 Jan. 2017
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 97650

Voorgaande reizen:

19 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: