work, work, work, work - Reisverslag uit Hirschegg, Oostenrijk van Wendy Balk - WaarBenJij.nu work, work, work, work - Reisverslag uit Hirschegg, Oostenrijk van Wendy Balk - WaarBenJij.nu

work, work, work, work

Door: Wendy Balk

Blijf op de hoogte en volg Wendy

25 Februari 2017 | Oostenrijk, Hirschegg

Na in 8 dagen 80 uur gewerkt te hebben eindelijk een dag vrij. Morgen gaan we gewoon weer werken!

De Hollander weken zijn van start gegaan deze week mocht ik de show op mijn geweten nemen. Ik moest presenteren, aankondigen bij het eten en de kinderen een Nederlandse dans aanleren. Als dansje heb ik gekozen tjoetjoe wah. De show was een groot succes! Volgende week begint het verhaaltje opnieuw.

Begin deze week was erg raar ik wist nooit welke taal een kind sprak omdat Luxemburg ook vakantie had en er waren kinderen uit NY. Er waren twee hele lieve meisjes bij die helemaal gek van me waren. Ze kwamen uit Luxemburg spraken Frans met elkaar en de oudste Engels tegen mij zei was 6. Dus ze kon vertalen wat haar zusje in het Frans zei. Dit was wel een aparte ervaring. Hierdoor ben ik erachter gekomen dat me Engels helemaal zo slecht niet is.

Ook leuk was: Ik was me naamplaatje kwijt maar omdat ik Nederlands sprak kon elk kind en ouder mijn naam. Als ik bijvoorbeeld door de hotel hal heen liep werd er meteen gezegd kijk daar is juffrouw Wendy! hartstikke leuk!! Volgende week komt midden en zuid Nederland en natuurlijk zijn we weer vol geboekt.

Gisteren na het werk met Charlott mee naar huis gegaan om een beetje te gamen en om vervolgens op stap te gaan. Het was een geweldige nacht kwart voor 6 vanochtend lag ik in me bedje net als de anderen... helaas voor hun moesten sommige alweer om 8 uur werken haha. Om elf uur gaan eten in het hotel en toen weer gaan slapen tot 15 uur. Dadelijk maar eens de was gaan verzorgen aangezien er niks meer in mijn kast ligt.

Aan de mensen die me een kaartje gestuurd hebben Bedankt! hartstikke leuk!

Ik ga eens wat doen!
fijne dag allemaal

  • 26 Februari 2017 - 12:16

    Inge Lemmens:

    Ha die Wendy,

    Alaaf....alaaf.....alaaf....

    Mooi dat de show zo goed was verlopen! Dat geeft je zelfvertrouwen hè!
    En wat goed dat de ouders en kinderen je naam niet waren vergeten. Dan heb je een goede indruk achtergelaten toch?

    Nu zullen er wel veel Limburgers zijn hè? Kun je dialect praten.

    Ik werk morgen ook in de ochtend. Ga de kindjes trakteren op poffertjes. Wel gezellig met de carnaval....

    Ik wens je nog veel plezier. Hoe gaat het met de vriend?

    Gr inge

  • 05 Maart 2017 - 08:54

    Ellen Haan:

    Wendy,

    Wat een geweldige ervaringen heb je weer op gedaan. Flink aanpoten zo te lezen. Wat super dat jij de show hebt mogen presenteren, wat een vertrouwen heb je gekregen.
    Juffrouw Wendy is een begrip in het Alphotel ;-).

    Denk dat je na die twee drukke dagen wel helemaal kapot moe bent maar hopelijk wel met een voldaan gevoel.

    Groetjes, Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hirschegg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2017

terug in Nederland

16 Maart 2017

last 10 days

07 Maart 2017

laatste weken zijn aangebroken

25 Februari 2017

work, work, work, work

13 Februari 2017

"happy"
Wendy

ik loop voor twee maanden stage in Oostenrijk. dit ga ik vastleggen op deze blog. veel lees plezier!

Actief sinds 19 Jan. 2017
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 97658

Voorgaande reizen:

19 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: