aangekomen - Reisverslag uit Hirschegg, Oostenrijk van Wendy Balk - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Hirschegg, Oostenrijk van Wendy Balk - WaarBenJij.nu

aangekomen

Door: Wendy Balk

Blijf op de hoogte en volg Wendy

21 Januari 2017 | Oostenrijk, Hirschegg

Gisteren aangekomen in Hirschegg, na een lange reis ben ik er dan eindelijk. Het was erg donker toen ik aan kwam en zag helemaal niks dit was om 19 uur. Eerst heeft Susanne me een rondleiding gegeven door het hotel, even de kinderruimtes laten zien de kantoortjes en de keuken hier heb ik mijn buurvrouw ontmoet. Met haar deel ik mijn badkamer. Eenmaal in de keuken mocht ik me wat te eten pakken van het gastenbuffet. Dus ik had niks te klagen ;P

Na het eten rond een uur of 8 werd ik naar mijn kamer gebracht hier kon ik meteen beginnen met inrichten en uitpakken. Toen nog even gebeld met mijn ouders en toen lekker mijn bed in gekropen.

Vanochtend om 8 uur ging de wekker, dagje vrij vandaag dus lekker op mijn gemak gaan eten. Toen ik de gordijnen open deed wist ik niet wat me overkwam. Er stonden opeens twee prachtige bergen voor mijn neus. Na een uitdagende zoektocht had ik het hotel gevonden. Ik liep naar de keuken en kwam ik het meisje van de kamer naast mij weer tegen. We hebben toen even een kort gesprekje met haar gehad, ze heeft mij uitgelegd waar ik kon wassen en wat het wifi wachtwoord was. Hierna ben ik naar onder gelopen en heb ik gevraagd waar de winkels zijn. Hier ga ik zo meteen eens naar toe dit is ongeveer 1,5 kilometer lopen.

Morgen begint mijn eerste werkdag in het hotel spannend.....

Zo maar eens een rondje gaan lopen door de wijk en kijken wat er te beleven valt. Hierna naar de winkeltjes en weer wat eten in het hotel.

Tot de volgende keer!

  • 21 Januari 2017 - 16:34

    Merian Peters:

    Is de treinreis probleemloos verlopen.? Het leest nu als een vakantietrip. Zijn benieuwd naar je eerste werkdag.Heel veel succes morgen en lekker eten , wandelen en slapen. Tot lezens. Groetjes uit landgraaf.

  • 22 Januari 2017 - 19:54

    Sylvia Tesselaar:

    Toppie wijffie dat je heenreis goed was verlopen heb je een leuke eerste werkdag gehad waren de kids een beetje lief nou geniet maar lekker van je verblijf spreek je weer gauw

  • 24 Januari 2017 - 13:49

    Inge Lemmens:

    Hoi Wendy,

    Hoe gaat het inmiddels met je? Heb je het naar je zin?
    Ik ben benieuwd hoe het werken je daar bevalt?

    Gisteren nog even met de kinderen over jou gehad. Dat je in het land van de grote bergen bent. :)

    Omschrijf je snel eens een dag?

    Veel groetjes, inge

  • 28 Januari 2017 - 10:11

    Wendy Balk:

    Meriam: de treinreis is helemaal probleemloos gelopen toen ik aankwam stond mijn lift al klaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hirschegg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2017

terug in Nederland

16 Maart 2017

last 10 days

07 Maart 2017

laatste weken zijn aangebroken

25 Februari 2017

work, work, work, work

13 Februari 2017

"happy"
Wendy

ik loop voor twee maanden stage in Oostenrijk. dit ga ik vastleggen op deze blog. veel lees plezier!

Actief sinds 19 Jan. 2017
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 97663

Voorgaande reizen:

19 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: